;)

hejsan snyggingar :)
dagen har varit helt okej,
en som vad jag kallar '' svenska-dag ''
typ inte nå matte eller nått,
hk - film - etiksnack - & lite till :)
rätt så skön dag faktiskt! :)
snart så åker jag och mamma till vinsbo,
söta evelina ska sjunga Lucia! :)
jag älskar dig! <3
min gullunge det där!
sen så,blir det bara att ta det lugnt! :)
tagga till imorgon - '' tomtenissedagen''
hahhaha,jag orkar inte!
massa småbarn - betyder PROBLEM!
ska nog äta snart..
mums!
kyckling & klyftpotatis (a)
mumsigt!
mamma har sagt att jag får skärpa mig också, inte vara så ''kaxig'' eller skrika åt henne :s
annars så får jag inte åka till gävle..
så bäst att jag skärper mig nu! :)
gävle kommer bli grymt i nyår!
längtar massvis! :)
jag och sofie ska tända eld på julbocken i år ;p
' säger vi ' :)




mobilnummer: 0736709517 ,
alla ska vara sooociala (a)
svarar inte på dom som jag inte känner,eller kanske inte orkar (;
men är för det mesta social! Comviq också :)

msn: [email protected]
accar bara dom som jag känner,
alla pedofiler kan gå och ta sig i röven :)


haannahjerta@ bdb -
kommentera/bevaka/blivän/tagga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0