haannahjerta@ bdb :)

hejsan!
dagen var rätt så trög,
var verkligen urtrött när jag vakna! vill bara soooovaa..
nadia & bellan kom hem till mig,sen gick vi till skolan och mötte sofie vid bussen :)
skit tråkig dag -.-
orka verkligen inte med skridskorna,först så sket richard (våran cp gympalärare)
i att vi inte var med.
men sen så hota han med kvarsittning om vi inte var med i typ 5 min,
så blev ju tvungen ;s
fast höll fan på att bryta benet,KAN INTE ÅKA! ;(
tänker aldrig mer åka! (a) ..
sen nu sitter jag här..
väntar på att nadia ska komma hem från skolan -
för hon har 1 timme & 20 minuters kvarsittning ;)
lyckat söt! (:
carro har också kvarsittning..
sen så kommer väl nadia hit,blir väl att hitta på nått.
sen så drar jag till handbollen med henne :)
sen vet jag inte ..
men var sociala på sms?
0736709517 (mp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0